Excellente interim partner bij veranderingen en verbetertrajecten

 

Adviezen en activiteiten die concreet resultaat laten zien. Over de bedrijfsprocessen heen, want verbinding tussen afdelingen is een sterke factor voor succes. Het zijn de kenmerken van ieder project waar Finiek zich in vastbijt. Want betrokkenheid, daadkracht en oplossingsgericht handelen kenmerken onze aanpak.

 

Finiek zorgt voor geslaagde projecten op het vlak van:

  •     Complexe interim activiteiten 
  •     Managementrapportages (van data naar informatie)
  •     Implementatie van systemen en nieuwe processen 
  •     Bedenken van planningsmodellen op operationeel, tactisch en strategisch niveau
  •     Optimalisatie van planning en controlcyclus 
  •     Coachen en begeleiden van teams en collega's
  •     En meer….

Bovendien staat in elk project kennisontwikkeling binnen uw organisatie hoog in het vaandel. Zo zorgen we er samen voor dat niet alleen de uitvoering, maar ook uw team op een hoger professioneel niveau komt.

 

Daar waar externe expertise gewenst is, schakelt Finiek deskundigen uit haar netwerk in. Bijvoorbeeld als het gaat om (commerciële) communicatie, personeelszaken, inkoop, informatietechnologie, juridische vraagstukken of fiscale kwesties.